Gå til innhold

Nye nettsider med fokus på innhold

En moderne nettside skal bidra til bedriftens overordnede mål. Derfor er det viktig å vite hvem du prøver å nå og hva du ønsker å oppnå med nettsiden 

26 års
erfaring fra markedsføring
50+
antall websider
15+
kunder i Norge

Vår prosess

Strategi og analyse

Gode nettsider bygger på en god strategi, analyse og fokus på målgruppen vi prøver å nå

Relevant innhold

Innhold på nettsiden må fokusere på å besvare spørsmål som kunden har gjennom den digitale kjøpsreisen

Bruker design

Design handler mest om hvor enkelt det er for kunden å finne frem og navigere seg rundt på sidene

Økt rekkevidde og engasjement

Enten du skal etablere en helt ny nettside eller ønsker å utbedre en eksisterende kan vi hjelpe deg. Det første vi gjør er å analysere nettstedet ditt og gi råd som kan bidra til å nå oppsatte mål

Utforsk mer
Innhold og budskap

For å lykkes med å bli synlig på nett er innhold det aller viktigste. Vi starter ofte med å se på og revidere innhold før vi går inn på design av nettstedet. Ved hjelp av Google Analytics og andre analyseverktøy kan vi se hvordan dagens innhold gjør det. Hvor mange besøkende har deres nettsted i løpet av en måned? Hvordan navigerer besøkende rundt på deres nettsted? Faller de ut tidlig (bounce rate), eller blir de lenge nok til å skaffe seg nok informasjon?

Ved å utarbeide gode personas (semifiktive representanter for dine typiske kunder) og innsikt i hvordan deres kunder kommuniserer, som språkbruk og atferd, er det lettere å tilpasse innhold til kjøpergruppen.

Den digitale kjøpsreisen

Ofte endrer vi innhold fra å være selvsentrert til å fokusere på hvordan vi kan hjelpe kunden. En potensiell kunde tidlig i kjøpsfasen har ønsker og andre behov for informasjon enn en som er i ferd med å ta en kjøpsbeslutning. Forskning viser at så mye som 90% av kjøpsreisen er unnagjort før vi ønsker å snakke med en selger. Derfor må vi designe innhold og nye nettsider slik at kundene finner det de søker etter når de trenger det.

Nettsidene er en del av en større strategi

Ditt nettsted lever på ingen måte alene, men i samspill med andre digitale kanaler og sosiale medier. Et nettsted suppleres ofte med en bedriftsblogg, landingssider for konverteringsoptimalisering og spredning av informasjon og nyheter på facebook eller LinkedIn.

I dag er verdens viktigste handlegate Google sin søkemotor. Du kommer ikke utenom SEO – søkemotoroptimalisering hvis du ønsker en synlig tilstedeværelse på nett. Derfor er det viktig å forstå hvordan kundene søker etter informasjon. Hvilke ord, søkefraser og spørsmål bruker de på Google? Din Webpartner holder seg selvfølgelig oppdatert på de nyeste trendene og algoritmene som kreves for å få den beste plasseringen på Google sin «handlegate».

Our mission

Vi skal levere enkle markedsføring- og salgstjenester som det er enkelt å forstå og enkelt å komme i gang med

Våre verdier vi jobber etter

Innovasjon

Vi bruker alt vi kan fort å komme opp med innovative løsninger

Integritet

Vi er alltid åpne og ærlige om hva vi kan levere og hva vi ikke kan levere

Lidenskap

Vi tror at lidenskap er den største driveren for å skape resultater. 

Teamet vårt

Vil du bli en del av vårt team og jobbe med webdesign og digital markedsføring? Ta kontakt.

Hans profil svart-hvitt

Hans Haugan

Daglig leder og Gründer

Er dette deg

Innholdsmarkedsfører

Er dette deg?

Digital markedsfører

Er dette deg?

Rådgiver salg og marked

Bli en del av teamet

La oss få ting noe bra sammen. Vi er ute etter å komme i kontakt med deg som vil jobbe sammen for å skape en kul arbeidsplass. Ta kontakt, så avtaler vi en prat